فریده شجاعی در خصوص پیروزی پر گل تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بیان کرد: ملی پوشان نباید در باد این پیروزی باشند و حریفان اصلی را دست کم بگیرند.

فریده شجاعی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بانوان در مقابل تیم امارات پیروزی پر گلی را به دست آوردند. نوجوانان باید از این موضوع مطلع باشند که دیدارهای سختی را در پیش دارند و نباید در باد این پیروزی پرگل مغرور شوند و دیدارهای حساس آینده را از دست دهند.

رئیس کمیته فوتبال بانوان ادامه داد: تیم‌ها بدون شناخت از یکدیگر به مصاف هم می‌روند متاسفانه فیلمی از بازی تیم های زیر 16 سال فوتبال بانوان برای آنالیز کردن حریف در اختیار نیست لذا نقاط ضعف و قوت تیم‌ها برای هم مشخص نیست.

شجاعی افزود: تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 16سال تیم‌های پرقدرت هند و اردن همگروه است دیدارهای اصلی تیم ملی با این دو تیم است کادر فنی تیم باید بازیکنان از این موضوع آگاه کنند تا بازیکنان دچار غرور کاذب نشوند.

وی ادامه داد: تیم ملی اردن امروز ساعت 15و30دقیقه به مصاف تیم بنگلادش می‌رود مسئولان کمیته فنی تیم ملی باید این دیدار را تماشا و تیم اردن را به طور کامل آنالیز کنند.

شجاعی افزود: به بازیکنان و مسئولان تیم ملی این پیروزی پرگل را تبریک می‌گویم و امیدواریم روند موفقیت‌های تیم ملی همچنان در دیدارهای بعدی نیز ادامه یابد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار