در جلسه مدیرعامل استقلال با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی چه گذشت؟

مدیرعامل استقلال با بیان مصوبات جلسه‌ امروز در سازمان خصوصی‌سازی گفت بسیاری از مدارک مورد نیاز این سازمان پیشتر تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بهرام افشارزاده درباره جلسه امروزش در سازمان خصوصی سازی کشور گفت: در این جلسه صحبت‌های خوبی رد و بدل شد و درنهایت تصمیماتی اتخاذ شد. یکی از این تصمیمات این بود که حداکثر ظرف یک هفته پیش روی صورت‌های مالی به همراه گزارش سازمان‌های مربوطه نسبت به عملکرد سال 92 را به سازمان خصوصی‌سازی وکارشناسی مربوطه ارسال کنیم. دوم اینکه نسبت به انتقال اسناد مالکیت  مجموعه ورزشی شهید مرغوبکار و درفشی فر هم اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در پایان افزود: بحث و مصوبه پایانی هم در این جلسه این بود که دارایی‌های ثبت نشده باشگاه احراز مالکیت گردند و اگر اسنادی متعلق به وزارت خانه است، به این وزارت خانه داده شود و سایر موارد نیز همانطور که عرض کردم، روشن شود و به صورت لیست ارائه گردد. هرچند که بسیاری از این موارد را پیش تر آماده کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد.

آرش و آندو در استقلال ماندنی هستند

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شایعه جدایی آرش برهانی گفت: آرش برهانی با عشق به جمع آبی پوشان پیوسته و قصد جدایی از تیم استقلال را هم ندارد.

 افشارزاده اظهار کرد: جدایی آرش برهانی از تیم استقلال شایعه است و این خبرها را رسانه‌ها بر علیه آبی پوشان درست می‌کنند.

وی در ادامه بیان کرد: آرش برهانی با عشق به جمع آبی پوشان پیوسته و او با جان و دل برای این تیم بازی می‌کند تا بتواند نتایج قابل قبولی را برای تیم محبوبش رقم بزند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بازی دوستانه تیم آمریکایی بیان کرد: در حال حاضر زمان بازی دوستانه با تیم آمریکایی مشخص نیست و طی مذاکراتی که در آینده خواهیم داشت برنامه سفر به آمریکا و بازی دوستانه را اعلام خواهیم کرد.

افشارزاده همچنین درباره پیوستن آندو تیموریان در نیم فصل دوم به تیم تراکتورسازی تصریح کرد: خبر پیوستن آندو تیموریان به تیم تراکتورسازی صحت ندارد چرا که این بازیکن جزو بازیکنان محبوب استقلال به حساب می‌آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار