معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن از راه اندازی کتابخانه دیجیتالی همزمان با روز جهانی نابینایان (عصای سفید) در بخش های عمومی و نابینایان خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ جعفرگرامی با بیان این مطلب افزود: کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن با افتتاح بخش جدیدی شامل 3 هزار جلد کتاب دیجیتالی(E-Book) و بیش از 5 هزار جلدکتاب صوتی(گویا) و بریل (ویژه نابینایان) با اتصال به سیستم جامع کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ( سامانه پیام مشرق) به عموم شهروندان خدمات کتابخانه ای ارائه خواهد داد.

گرامی اظهارکرد: علاقمندان با عضویت در سایت tlib.ir و یا با مراجعه حضوری به کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن می توانند ازخدمات  کتابخانه دیجیتالی بهره مند شوند. 

گفتنی است؛ آیین افتتاحیه بخش دیجیتالی کتابخانه شهید فهمیده، روز چهارشنبه 23 مهرماه همزمان با سالروز جهانی نابینایان (عصای سفید) با حضور مسولین فرهنگی و شماری از اعضاء کانون نابینایان در محل کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

عموم علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 55058437 تماس گرفته و یا از سایت www.bahman.farhangsara.ir بازدیدکنند.


انتهای پیام/اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار