مدیر عامل بانک شهربا تاکید بر اهمیت توجه به مسائل فرهنگی ، تصریح کرد : بانک شهر رسالت اصلی خود را بانکداری اجتماعی می داند و از این رو معتقد است اقتصاد باید به عنوان موتور محرک در اختیار فرهنگ باشد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر‌، حسین محمد پورزرندی در نشست با رئیس سازمان سینمایی و جمعی از مدیران فرهنگی و هنری ،  با اشاره به اهمیت هنر درارتقای فرهنگ جامعه اظهار کرد : در مدت زمانی که در شهرداری تهران مشغول بودم ، مسائل و مشکلات  اجتماعی پایتخت را از نزدیک لمس کردم و با آن آشنا هستم.
 
وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مسائل فرهنگی افزود : امروز موضوع مهم در جامعه مسائل فرهنگی است و اقتصاد باید به عنوان موتور محرک در اختیار فرهنگ باشد ، چراکه معتقدیم فرهنگ، زیر بنای کار است و باید پیش از هر چیز به این موضوع توجه شود .
 
مدیر عامل بانک شهر در ادامه با بیان این که سیتی بانک‌ها در همه دنیا نقش ویژه ای در مسائل مختلف جامعه دارند ، افزود‌: از این رو سیتی بانک ها علاوه بر معاونت های بانکی ، معاونت اجتماعی و معاونت زیر بنایی و توسعه شهری دارند و با ترکیبی از مسائل مربوط به توسعه شهری و بانکی فعالیت می کنند.
 
پورزرندی خاطر نشان کرد‌:  معتقد هستیم  برای ورود به هر پروژه ای باید حتما مسائل فرهنگی آن در نظر گرفته شود و قطعا فرهنگ سازی می تواند اثرات بسیار مثبتی در رفع مشکلات مختلف امروز جامعه که با آن روبرو هستیم داشته باشد.
 
وی با بیان این‌که علاوه بر محدودیت‌های مالی و منابع‌، مباحث فرهنگی و موضوع آلودگی‌های هوا و زیست محیطی از معضلات امروز کلان شهرهاست‌، تصریح کرد‌: در کشورهای در حال توسعه این معضلات بیشتر است و قطعا اگر به مسائل فرهنگی بیشتر وارد شویم ، تاثیر مثبت آن را در رفتار شهروندان خواهیم دید .
 
مدیر عامل بانک شهر با اشاره به اجرای طرح های فرهنگی همچون غنچه های شهر ،طرح مربوط به وام ازدواج و غیره در شهرداری تهران ، اظهار کرد‌: بانک شهر نیز رسالت اصلی خود را بانکداری اجتماعی می داند و بنا بر این رسالت حرکت می‌ کند و آنچه که بر آن تاکید دارد پیش از مسائل مالی و اقتصادی ، موضوعات فرهنگی و اجتماعی است که موجب ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان شود .
 
وی افزود‌: قطعا مشارکت در پروژه های فرهنگی و اجتماعی بسیار تاثیر گذارتر از سایر پروژه هاست و تاثیر بیشتری بر شهروندان دارد .
 
پورزرندی در ادامه با اشاره به  اثر بخشی تبلیغات تصریح کرد‌: تاثیر تبلیغات در کارهای فرهنگی بسیار بیشتر است و به دنبال آن موجب سودآوری بیشتری نیز برای بانک می‌شود و از این رو ، بانک شهربر اساس ضوابط خود،  توجه ویژه ای بر موضوعات فرهنگی و مشارکت در چنین پروژه هایی دارد .
 
وی با بیان این‌که 70 درصد سهام بانک متعلق به شهرداری هاست ، گفت‌: اخیرا شهرداری استان ها نیز می توانند از خدمات بانک بهره مند شوند و در راستای رسالت اجتماعی، این بانک از هیچ‌گونه همکاری با جامعه فرهنگیان کوتاهی نمی کند .

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، شهر ، پورزرندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار