سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو هیات مدیره‌ای که تقاضای رشوه کرده را نمی‌شناسم/گفتم دیگر این خواننده سر تمرین نیاید

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور تتلو در تمرینات این تیم گفت: من از سرپرست تیم خواستم که از این خواننده خواهش کند که دیگر سرتمرینات تیم حاضر نشود.

 حمید رضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: این خواننده در تمرینات بین بازیکنان پرسپولیس رفته است به هر حال خوردبین قرار است که به این خواننده بگوید که دیگر در تمرینات حاضر نشود.

سیاسی در مورد بیانیه نماینده تام الاختیار کشتی گیران نسبت به رشوه گیری یکی از اعضای هیات مدیره از وی گفت: گفته‌های نوری را نخوانده‌ام تا نسبت به آن اظهار نظر کنم، به هر حال نماینده حقوقی کشتی گیران باید مشخص کند که منظورش از فرد رشوه گیرنده کیست تا پاسخش را بدهم.
 
وی خاطر نشان کرد: به هر حال مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس پیگیر بیانیه نماینده حقوقی کشتی گیران هستند چرا که وی تهمت‌هایی به مسئولان پرسپولیس زده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: رشوه ، تیم ، خواننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد از بندرعباس
۲۳:۳۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
با سلام
متاسفانه در اين باشگاه مردمي چند وقتيست كه اتفاقات ناخوشايندي مي افته كه اصلا به ورزش ربطي نداره از حضور دشمن و جاسوس معاند با نظام گرفته تا خواننده رپ زير زميني ضد اخلاقيات كه منافاتي با اخلاق در جامعه ما ندارد جاي بسي تاسف است از اين نقشه راهي كه اين باشگاه مردمي در پيش گرفته .
Iran (Islamic Republic of)
رحمانی
۱۹:۳۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
قضیه همکاری آقای سیاسی با ضد انقلاب به کجا رسید؟؟
چرا مطلب به این مهمی بازتاب چندانی در رسانه ها نداشت؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شهرام هاشمي
۱۷:۳۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
بسمه تعالي
با سلام و احترام
چرا تيم پرسپوليس بي حاشيه نيست. حضور خواننده در تمرين از بازيكن ريشه گرفته است. اگر تيم ته جدول باشد اما با اخلاق ورزشي باشند خيلي بهتر است تا قهرمان شوند ولي بدون اخلاق ورزشي و منش پهلواني
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۴:۱۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
از اونور دیدار با عامل موساد.از اینور تتلو.آقای سیاسی چیز دیگه ای نبود که بیاری سمت خودت؟
آخرین اخبار