لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسلونا می گوید خیلی خوشحال است که می تواند در ال کلاسیکو بازی کند

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لوئیس سوارز ستاره تیم بارسلونا که ۴ ماه از همراهی تیمش محروم بود در تاریخ ۲۴ اکتبر محرومیتش به پایان می رسد و او می تواند در ال کلاسیکو که ۲۵ اکتبر برگزار می شود به میدان برود.

وی در این خصوص گفت: من به تقدیر و سرنوشت اعتقاد دارم و فکر می کنم اینکه می توانم در ال کلاسیکو به میدان بروم حتما دلیلی دارد.

سوارز در ادامه افزود: من دائما اتفاقاتی که قرار است رخ بدهد را تصور می کنم.  اینکه با بقیه بازیکنان تیم در رختکن هستم و برای بازی آماده می شویم. فرصت بازی در برنابئو فوق العاده است. این یک اتفاق بسیار خوب است و من بی صبرانه منتظر این تجربه هستم.

من برای بارسا در جام خوان گامپر ۱۵ دقیقه بازی کردم اما صادقانه بگویم، احساس بازیکن مهمان را داشتم. احساس نمی کردم بازیکن بارسا هستم. تنها برای همان بازی به ورزشگاه رفتم و کمی عصبی بودم.

سوارز همچنین در مورد پست بازی اش گفت: بعضی ها من را به عنوان مهاجم نوک در نظر دارند و بعضی ها هم به عنوان مهاجم. اما اگر هم من به عنوان مهاجم نوک بازی کنم، در تمام طول بازی در یک قسمت از زمین نخواهم ماند. به اطراف حرکت خواهم کرد زیرا دوست ندارم در یک جا بمانم.

بارسا بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد. آنها قابل تحسین هستند. وقتی بازی آنها را تماشا می کنید، می بینید که چه بازیکنان خوبی هستند و وقتی با آنها تمرین می کنید، می بینید که این موضوع صحت داشته است.

مسی، نیمار، ژاوی و اینیستا بازیکنان باکیفیتی هستند و با بازی هایشان همه را به وجد می آورند.  بودن در کنار آنها و هر روز تمرین کردن با آنها، فوق العاده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار