علیمردانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استان زنجان نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری است

نماینده مردم زنجان و طارم با اشاره به مقصد نهمین سفر استانی رئیس‌جمهور کشورمان به استان خود گفت: این استان نیازمند توسعه سرمایه‌گذاری است تا ضمن بهبود وضعیت معیشتی مردم سبب رشد درآمد کشور شود.

"محسن علیمردانی" نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مقصد نهمین سفر استانی دکتر روحانی به استان زنجان به تشریح مشکلات و ظرفیت‌های این استان پرداخت و گفت: افزایش سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و خدمات سبب رونق اقتصادی در این استان خواهد شد.  
 
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان زنجان ادامه داد: تکمیل نیروگاه‌ها، سدها و دیگر طرح‌های عمرانی که از دولت‌های قبل بر زمین مانده ضمن بهبود وضعیت معیشتی مردم و رفع مشکل بیکاری فارغ التحصیلان استان در رشد درآمد کشور بی‌ثمر نخواهد بود.  
 
علیمردانی با اشاره به پروژه نیمه کاره پتروشیمی این استان اضافه کرد: حدود 96 هزار نفر از هم وطنانمان سهامدار این شرکت هستند و قرار بود این پروژه ظرف سه سال تکمیل شود که در حال حاضر پس از گذشت هفت سال از زمان مقرر این پروژه بر زمین مانده و مشخص نیست چه زمانی تکمیل خواهد شد.  
 
نماینده مردم زنجان با بیان این که این پروژه حدود 25 درصد پیشرفت داشته و مردم به نوعی دولت را متولی اجرای ان می‌دانند تصریح کرد: اخیرا مسئولین استانی و کشوری گام های مثبتی در جهت رفع مشکلات تکمیل این پروژه برداشتند، که به نظر می‌رسد با همت مسئولین استان و حمایت دولت شاهد رشد و شکوفایی استان در آینده باشیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
ابهر یکی از قطبهای کشاورزی وصنعتی ودانشگاهی کشوره ...ورییس جمهور حتما باید نظر خاصی به این شهر از استان زنجان داشته باشن
آخرین اخبار