ملی‌پوش وزنه بردار دسته 69 کیلو گرم کشورمان در خصوص بیماری‌اش گفت: با اینکه مشکل قلبی دارم اما به خاطر کشورم در مسابقات جهانی قزاقستان شرکت می‌کنم.

جابر بهروزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بیماری قلبی‌ام مادر زادی است و به تازگی پی به بیماری‌ام برده‌ام اما به دلیل کمبود نفر در تیم ملی باید به اجبار بازیکنان دیگر را همراهی کنم و در مسابقات جهانی قزاقستان حاضر شوم.
 
بهروزی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت قلبم بحرانی نیست و دریچه قلبم بزرگ نشده تا احتیاجی به جراحی قلب باز داشته باشد بر این اساس با تمرینات سبک می‌توانم آماده مسابقات جهانی قزاقستان شوم.
 
وی در ادامه بیان کرد: بعد از پایان مسابقات جهانی با یک آنژیوگرافی می‌توانم بعد از مدت زمانی استراحت وزنه برداری را ادامه دهم و مشکلی از این بابت ندارم.
 
وی در خصوص شرایط اردوی وزنه برداری بیان کرد: من به علت وضعیت جسمانی‌ام در اردو حضور ندارم و به تنهایی در زادگاهم در حال تمرین کردن هستم تا آماده مسابقات جهانی قزاقستان شوم.
 
همچنین قرار است در مسابقات لیگ هم شرکت کنم تا تست بدنی خوبی برای مسابقات جهانی قزاقستان داده باشم.
 
بهروزی تصریح کرد: من قبل از مسابقات آسیایی اینچئون به علت دردی که در قفسه سینه‌ام داشتم به پزشک مراجعه کردم و همان جا فهمیدم بیماری قلبی مادرزادی دارم و حتی پزشک معالجم ام گفت که نباید در مسابقات شرکت کنم .
 
وی در ادامه اظهار داشت: بعد از اینکه پی به بیماری‌ام بردم شوکه شدم و نتوانستم و آن طور که باید در مسابقات آسیایی اینچئون‌ وزنه بزنم و مدالی کسب کنم.
 
 وی درباره پیش بینی‌اش از حضور در مسابقات جهانی قزاقستان گفت: تمریناتم را به خاطر بیماری‌ام سبک انجام می‌دهم و وزنه برداری هم نیست که بتواند به جای من به مسابقات جهانی قزاقستان برود به خاطر عشق به وطن و مردم ورزش دوست و با دعای خیر ملت ایران به مسابقات جهانی قزاقستان می‌روم تا بتوانم در آنجا وزنه بزنم.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: من بدون تمرینات فشرده راهی مسابقات جهانی می‌شوم اما هر چه در توانم باشد در آنجا وزنه بلند می‌کنم تا باعث سرافرازی ملت ایران شوم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیماری ، قلبی ، وزنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار