مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه18، از اجرای طرح مقابله با آسیب‌های فضاهای مجازی در این منطقه خبر داد.

رحیم‌ محمد‌نژاد، مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ اجرای طرح مقابله با آسیب‌های فضای مجازی در محلات 16 گانه و نواحی 7 گانه منطقه 18 در دستور کار اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی شهروندان با نحوه مقابله با آسیب های ناشی از فضاهای مجازی و کنترل آن، کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در محلات 16 گانه منطقه 18 در دست اجرا است.

محمدنژاد، اظهار داشت: در این طرح شهروندان تحت نظارت کارشناسان اداره اجتماعی و فرهنگی منطقه 18 مقابله و کنترل فضاهای مجازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی آشنا می‌شوند.

وی، با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح مقابله با فضاهای مجازی و نحوه کنترل آن در محلات 16 گانه منطقه 18، برگزاری همایش‌های پیشگیری از اعتیاد کودکان و نوجوانان فضاهای مجازی، استفاده از اینترنت به عنوان فضای آموزشی، کمک درسی و مضرات ناشی از گرایش به فضاهای رایانه‌ای از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمدنژاد خاطرنشان کرد:‌ برگزاری همایش‌های کم‌خوابی و بیخوابی در سالمندان، راه‌های شادزیستن، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی‌دی و پکیج‌های فرهنگی و آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسیب ، مقابله ، شهرداری ، فشا ، مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار