مدیر کل دفتر مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: به منظور معرفی آموزشگاه‌های دارای مجوز از سوی این سازمان بانک اطلاعاتی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی شده است.

حمیدرضا ثابت‌نژاد، مدیر کل دفتر مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص راه‌اندازی بانک اطلاعاتی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد گفت:‌ این اقدام در راستای اطلاع‌رسانی عموم متقاضیان آموزش فنی و حرفه‌ای و با هدف معرفی آموزشگاه‌های دارای مجوز از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طراحی وپیاده‌سازی این بانک اطلاعاتی به تفکیک استان در سایت پورتال سازمان است، تصریح کرد: ایجاد این بانک اطلاعاتی از سوء استفاده آموزشگاه‌های غیرمجاز از برند و نام سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نیز جلوگیری می‌کند.

مدیر کل دفتر مؤسسات کارآموزی آزاد و مشارکت‌های مردمی با تأکید بر اینکه این اقدام با همکاری دفتر توسعه فن‌آوری طراحی و پیاده‌سازی شده است خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند به سایت www.portaltvto.com و یا pi.irantvto.ir به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار