سرپرست دبیری سازمان والیبال ساحلی گفت: جایزه مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در چابکسر بالاترین پاداش این گونه رقابت ها در تاریخ برگزاری مسابقات ساحلی است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کسری غفوری اظهار داشت: سازمان والیبال ساحلی فدراسیون با همکاری بانک تجارت مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور را در زمین های ساحلی چابکسر برگزار می کند و پاداش 10 میلیون تومانی را برای هشت تیم برتر این رقابت ها در نظر  گرفته است.
 
وی تصریح کرد: سازمان والیبال ساحلی قرارداد همکاری با بانک تجارت امضا کرده است و این مسابقات را با نام «یادوارده شهدای بانک تجارت» برگزار خواهد کرد که میزان جایزه آن بالاترین در تاریخ والیبال ساحلی ایران است.
 
سرپرست دبیری سازمان والیبال ساحلی فدراسیون با بیان اینکه این رقابت ها در مجموع رفاهی آهوان چابکسر برگزار می شود، گفت: از طرف حامی مالی این رقابت ها برای اقامت و تغذیه تیم های شرکت کننده تمهیداتی اندیشیده شده است تا تیم های شرکت کننده با هزینه کمتر و حداقلی در این رقابت ها شرکت کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار می گردد و شرایط و محدودیت سنی ندارد. ورودیه برای ثبت نام نیز مبلغ سه میلیون ریال است که باید تیم های شرکت کننده تا 28 مهرماه به حساب فدراسیون واریز و برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده باشند.
 
سرپرست دبیری سازمان والیبال ساحلی به دعوت 10 داور از سوی کمیته داوران فدراسیون برای قضاوت در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور در چابکسر اشاره کرد و گفت: مراسم قرعه کشی ساعت 19 روز سه شنبه 29 مهرماه در محل برگزاری مسابقات انجام می شود.
 
غفوری با بیان اینکه چهار تیم متشکل از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال نیز در این رقابت ها شرکت خواهند کرد، گفت: هدف از حضور آنان کسب آمادگی برای بازی های ساحلی پوکت تایلند است. بازی های ساحلی تایلند از سطح فنی و کیفی بالایی برخودار است و نمایندگان ایران باید با آمادگی کامل در آن شرکت کنند.
 
وی در خصوص مسابقات والیبال ساحلی آسیا و اقیانوسیه نیز گفت: در نشست با دکتر داورزنی رییس فدراسیون والیبال برگزاری این مسابقات در اسفندماه تایید شده است و مکاتبه با شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان برای صدور مجوز لازم صورت گرفته است. همچنین هماهنگی های لازم برای میزبانی این رقابت ها از سوی سازمان منطقه آزاد کیش نیز انجام شده است.
 
مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور از 30 مهرماه به مدت سه روز در دو زمین ساحلی مجموعه ورزشی بانک تجارت چابکسر استان گیلان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار