معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال 12 میلیارد ریال صدقه در این استان برای کمک به محرومان جمع‌آوری شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی برات سلیمی اظهار داشت: این میزان کمک از تعداد 123 هزار و 448 صندوق صدقه منازل و فروشگاه‌ها، سازمان‌ها، ادارات کل و صندوق‌های بزرگ در میادین، معابر و مکان‌های عمومی نصب شده در سطح شهرهای استان جمع‌آوری شده است

وی گفت: از تعداد بیش از 123 هزار صندوق صدقه موجود در خراسان شمالی 118 هزار و 915 صندوق کوچک در منازل، فروشگاه‌ها، هزار و 842 در سازمان‌ها، ادارات کل و 2 هزار و 691 صندوق بزرگ نیز در میادین، معابر و مکان‌های عمومی استان نصب شده است.

سلیمی اضافه کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده از محل صدقات در خراسان شمالی صرف ارائه خدماتی از جمله خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج و مسکن  به مددجویان زیر پوشش و اقشار نیازمند می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با تأکید بر مشارکت بیشتر خیران در برنامه‌های خدمات رسانی و کمک به محرومان استان، یادآور شد: خوشبختانه میزان مشارکت مردم در دست گیری از نیازمندان امسال نیز همچون سال‌های گذشته قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.