سردار رحیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

کمین اشرار مسلح بر سر راه ماموران انتظامی/ ماموران جان سالم به در بردند/ اشرار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 3 شرور مسلح که با کمین بر سرراه ماموران انتظامی منطقه سرباز باعث مجروح شدن ماموران شدند، در یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر دستگیری سه تن از اشرار که در کمین ماموران نیروی انتظامی نشسته بودند، بیان داشت: 3 ساعت پیش در منطقه سرباز سیستان و یلوچستان 3 تن از ماموران نیروی انتظامی در محاصره سه شرور مسلح قرار گرفته و دچار جراحت شدند که خوشبختانه حال همگی آنان خوب است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: به دنبال این واقعه گروههای مردمی، ماموران انتظامی را برای رسیدن به اشرار و دستگیری آنان یاری کردند و سرانجام پلیس توانست اشرار را شناسایی و ردیابی کند.
 
وی افزود: ماموران انتظامی در یک اقدام ضربتی و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق شدند با تیراندازی و زخمی کردن اشرار هر 3 متهم خطرناک را دستگیر کنند.
 
به گفته این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان ، افراد مجروح جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند و از آنان دو قبضه سلاح و یک خودرو کشف و ضبط شد.

گفتنی است، شهرستان سرباز یکی از شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان ایران است. مرکز این شهرستان، شهر راسک است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۱۶۴٫۶۹۵ نفر بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۱۸:۴۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
بداد فقر اقتصادی و فرهنگی مرزنشینان برسید اصفهان نیاز به بودجه فرهنگی و عمرانی ندارد استانهای محروم را در یابید.آیا کسی در خانه هست؟
Iran (Islamic Republic of)
حکیم
۱۸:۴۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
سلام ازاین بهبادهاکی وکجابایداستفاده کنید توصیه دارم مناطق ناامن درشرق کشور شب وروز باید ازنظر دوربینهای بهبادها زیرنظر باشند وکوچکترین حرکات ضدانقلاب ومعاندین نظام رصدشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
نتیجه ی ایجاد نا امنی اشد مجازات در سریع ترین زمان ممکن است!
از نیروهای امنیتی تقاضا میکنیم توجه ویژه ای به حوادث اخیر جنوب شرق ایران داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
اعدامشان کنید
-
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
حالا کی از شما سرشماری اونجا خواست امنیت رو برقرار کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۹:۴۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
با سلام
خدا کنه که گذشت نکنن و کسانی که بخصوص در مناطق مرزی دست به شرارت و ترور میزنند حتما به اشد مجازات برسند . این مسئله رو به رای عمومی بگذارید تا ببینید که اکثریت مطلق جامعه با این نظر کاملا موافقند یا نه . یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۰۰:۵۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
آقا اونجا چه خبره؟
چند روزه هی اشرار..اشرار.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
آفرین سردار رحیمی ، از وزارت امور خارجه تنوری داغ نمی شود که یقه پاکستانی ها را بگیرد ، اقلا شما روی آنها را با حفظ آمادگی و پاسخ متقابل و دستگیری و مجازات اشرار کم کن .
آخرین اخبار