مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 2 از تشکیل همیاران محیط زیست در مدرسه راهنمایی نرجس خبر داد.

 رضا مقدم مدیر اداره محیط زیست شهرداری منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌در محله باقر خان منطقه 2 و در مدرسه راهنمایی نرجس برای نوجوانان نشستی تشکیل شد و همیاران محیط زیست مدرسه مقرر شد تا تحقیقات محیط زیستی خود را ساماندهی و به ستاد محیط زیست تحویل دهند.

وی افزود: همچنین کارگاه آموزشی برای مناطق 22 گانه با مسئولین محیط زیست برگزار شد و یک دوره آموزشی یک روزه برای معاینه فنی موتور خانه‌ها و کاهش مصرف انرژی و سوخت در ساختمان‌های تابع شهرداری بررسی و مقرر شد که به حداقل برسد.

*برپایی طرح علمداران در منطقه 2


معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه یک شهرداری منطقه 2 از برپایی ایستگاه طرح علمداران با مشارکت بسیج و مردم خبر داد.

سید افشار میر سعید قاضی معاون فرهنگی ناحیه یک شهرداری منطقه 2 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ این طرح از امروز آغاز و تا 10 روز مقابل مسجد الرسول اجرا خواهد شد در این طرح علمداران بروشور و تبلیغات انجام می‌شود.

وی افزود: شهروندان علاقمند به صورت خود جوش می‌توانند در این طرح شرکت کنند و هدف از این طرح آذین بندی محلات توسط خود مردم و  متحد الشکل کردن محلات منطقه 2 در ایام خاص مانند دهه محرم است.

قاضی در ادامه تصریح کرد: پرچم‌هایی که نصب خواهد شد با مشارکت خود مردم به صورت مشکی ساده سر در خانه‌ها است که با زیر نظر بسیج انجام می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تشکیل ، همیار ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار