امروز بعد از ظهر هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی تبریز امروز بعد از ظهر افتتاح شد.

در این نمایشگاه 4 محصول جدید و به روز با هدف توسعه سهم بازار و تنوع بخشی محصولات از شرکتهای اروپایی و آسیایی رونمایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش محصولات جدید از جمله رنوکولیو، کپچر، اچ 30 و اس 30 از شرکت دانگ فانگ عرضه خواهد شد که البته در این میان بنز ای 250 نیز قرار دارد.

همچنین محصولاتی همچون دنا، وانت پی یو وان، پارس تی یو 5 و سورن اس 90 به نمایش گذاشته خواهد شد.

این گزارش حاکی است؛ گروه صنعتی ایران خودور در نمایشگاه تبریز با مشارکت شرکتهای زیر مجموعه خود (ساپکو، آپکو، ایساکو، ایران خودرو دیزل و امداد خودرو) حضور پیدا کرده است. 

انتهای پیام/  
برچسب ها: خودرو ، نمایشگاه ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
با سلام و احترام اینجانب در تاریخ 8 خرداد ماه 93 یک دستگاه خودروی پارس تندر به شماره پذیرش 6137472 از شرکت سایپا به صورت تحویل 90 روزه با قیمت قطعی پرداخت نموده ام. تمام مبلغ 38 ملیون تومان در تاریخ ذکر شده واریز شده است. پس از پیگیریهای مکرر بالاخره در تاریخ 24 شهریور 93 خودرو فاکتور شده و چند روز بعد وارد نمایندگی در مشهد شده است. منتها به دلیل لغو مجوز شماره گذاری خودروهای سایپا خودروی من پلاک نمیشود و معلوم نیست تا چند ماه باید صبر کنم تا این مشکل حل شود. ضمناً شرکت سایپا میگوید خودروی شما به نمایندگی آمده و از تاریخ فاکتور به بعد هیچ گونه جریمه تاخیری تعلق نمیگیرد. سوال بنده این است: بنده خودرو را برای رانندگی میخواهم نه اینکه دل بنده و امثال بنده را به این خوش نمایند که خودرو وارد نمایندگی شده ولی تا چند ماه باید انتظار بکشید تا پلاک شود و هیچ جریمه تاخیری هم پرداخت نگردد.
​از سایت محترم شما استدعای پیگیری جدی دارم.
با تشکر
آخرین اخبار