هافبک تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است هیچ بازیکنی در دنیا بهتر از کریس رونالدو ستاره نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تونی کروس ستاره تیم رئال مادرید می‌گوید رونالدو ستاره پرتغالی به او برای زندگی در مادرید خیلی کمک کرده است.

وی در این خصوص گفت: به نظر من در حال حاضر هیچ بازیکنی بهتر از کریس رونالدو نیست. او علاوه بر اینکه فوتبالیست بسیار با استعدادی است شخصیت فوق‌العاده‌ای نیز دارد رونالدو اولین کسی بود که به من کمک کرد تا خود را در تیم جدید وفق دهم.

کروس در ادامه افزود: می‌دانم بازی در بزرگترین تیم جهان که استعدادهای زیادی دارد چقدر دشوار است. بایرن مونیخ هم تیم بسیار بزرگی بود که از اول فصل برای قهرمانی پا به میدان می‌گذاشتند. بنابراین برای من وفق دادن خود با رئال خیلی سخت نبود.

از بازی در رئال لذت می‌برم، شاید هواداران خیلی به من اعتماد نداشته باشند اما احساس می‌کنم در این باشگاه به من اعتماد دارند.

کروس در ادامه در خصوص ارتباط برقرار کردن با سرمربی و هم تیمی‌هایش به زبان انگلیسی گفت: واقعا سخت است زمانیکه نمی‌توانی بیشتر حرف‌های هم تیمی‌هایت و نصف حرف‌های‌ سرمربی تیم را متوجه نشوی.

من کمی از حرف‌های آنها را متوجه می‌شوم سرمربی سعی می‌کند با زبان انگلیسی وظایف من را به من گوشزد کند خیلی خوشحالم که شانس این را داشتم که چنین تغییری در فوتبالم ایجاد کنم.

به نظر من رئال، بایرن، بارسلونا و چلسی چهار تیم بزرگ جهان هستند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: کروس ، رونالدو ، مادرید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۲۰:۳۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
ممون
آخرین اخبار