تولید انیمیشن در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آغاز شد؛

"رام کردن ماهی سرکش" توسط وحید نصیریان

مراحل ساخت انیمیشن "رام کردن ماهی سرکش" به کارگردانی وحید نصیریان و از جدیدترین تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آغاز شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، وحید نصیریان که با انیمیشن بلند «قلب سیمرغ» موفق به دریافت جایزه بهترین دستاورد هنری بیست و نهمین دوره جشنواره فجر شده بود، درخصوص جدیدترین فیلم خود اظهار داشت: مراحل پیش تولید و دکوپاژ فیلمنامه «رام کردن ماهی سرکش» توسط مهدی ابوهاشم و خودم آغاز شده است. موضوع این فیلم درباره مردی است که سعی دارد از طریق مدیتیشن، آرامشی بدست آورد؛ در حالی‌که یک ماهی درون وی زندگی می‌کند و مزاحم اوست. درگیری آنها در 10 پرده، لحظاتی طنز را برای تماشاگران این انیمیشن 8 دقیقه ای فراهم می آورد. 

وی درباره مراحل ساخت این انیمیشن نیز خاطرنشان کرد: این اثر در اصلی ترین مرحله تولید یعنی انیمیت قرار دارد که با دقت و حساسیت زیادی توسط سهیلا کاظمی و فرشید سلیمی که طراحی فضای کانسپت و کامپوزیت را بر عهده دارند، انجام می شود. در واقع این انیمیشن با تکنیک دو بعدی ساخته می شود، اما بخش‌هایی از کار به صورت سه بعدی و همراه با افکت های خاص پیش می رود.

نصیریان در پایان گفت: بعد از ساخت انیمیشن «حفره»، «قفس» و «قلب سیمرغ» این چهارمین همکاری‌ام با مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است که امیدوارم مانند قلب سیمرغ با عدم اکران مواجه نشود.

انتهای پیام/
برچسب ها: سینما ، مستند ، انیمیشن ، تجربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار