مدیر منطقه بغدادی در استان الأنبار عراق از محاصره کامل این منطقه توسط داعش خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، "ناجی عراک"، مدیر منطقه بغدادی استان الأنبار عراق امروز در گفتگو با سومریه نیوز از محاصره همه جانبه این منطقه توسط داعش خبر داد و هشدار داد که مواد غذایی در این منطقه درحال تمام شدن است.

وی با بیان اینکه داعش تمامی راه‌های امداد برای این منطقه را مسدود کرده است گفت: سبزیجات در تمامی بازارها به پایان رسیده و این علاوه بر کمبود مواد غذایی در مغازه‌ها است و ساکنان این منطقه اقدام به استفاده از مواد غذایی که ذخیره دارند، کرده‌اند.

وی همچنین افزود: قیمت سوخت به شکل جدی بالا رفته و قیمت هرلیتر بنزین به 8000 دینار رسیده است و این درحالی است که قیمت هرکیسه آرد به 100 هزار دینار و هر کپسول گاز نیز به 100 هزار دینار، با وجود کمبود مواد در این منطقه رسیده است.

از سوی دیگر دستگاه مبارزه با تروریسم عراق شائعات منتشره پیرامون سقوط مناطق گسترده از استان الأنبار به دست داعش را تکذیب نمود.

مشاور رسانه ای دستگاه مبارزه با تروریسم عراق امروز در گفتگو با سومریه نیوز گفت: اخباری مبنی بر سقوط مناطق گسترده از استان الانبار به دست داعش هیچ واقعیتی ندارد.

وی همچنین اعلام کرد که دستگاه مبارزه با تروریسم اقدام به رفح محاصره تعدادی از یگانهای نظامی محاصره شده در استان الأنبار خبر داد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار