رئیس انجمن والیبال ناشنوایان بیان کرد: انجمن والیبال ناشنوایان در سال جاری قصد برگزاری لیگ را در بخش مردان و زنان در کشور دارد.

منظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط والیبالیست‌های ناشنوا مناسب است انجمن در سال جاری رشته والیبال را در بخش بانوان فعال کرده است در مرحله نخست استعدادیابی انجام دادیم. پس خمسه و واحدی را که 2 والیبالیست برتر سال‌های گذشته تیم ملی بودند را به عنوان سرمربی انتخاب و در بخش بانوان فعال کردیم.

رئیس انجمن والیبال ناشنوایان افزود: انجمن قصد دارد مرحله دوم استعدادیابی بانوان را در رشته والیبال برگزار کند. هدف انجمن از شناسایی افراد مستعد و انتخاب آنها در اردوهای آمادگی تیم ملی و تشکیل تیم پرقدرت برای حضور در رقابت‌های معتبر بین‌المللی است.

وی اظهار داشت: انجمن والیبال ناشنوایان برنامه‌ریزی‌های مدون و منظمی را در بخش‌های قهرمانی شناسایی واستعدادیابی طراحی کرده است اردوهای مستمر و فشرده‌ای را برای بانوان و مردان والیبالست برگزار می‌کنیم.

منظمی افزود: انجمن در برنامه ارسالی به فدراسیون، برگزاری سه اردو تا پایان سال جاری برای آمادگی بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی چین تایپه درخواست کرده است.

رئیس انجمن والیبال ناشنوایان بیان کرد: برنامه‌های انجمن والیبال در صورتی اجرایی می‌شود که فدراسیون با اجرایی کردن برنامه‌ها مشکلی نداشته باشد در صورت موافقت فدراسیون آبان ماه سال جاری 3 مرحله اردوهای آمادگی را برپا می‌کنیم.

وی افزود: اردوهای آمادگی مردان و زنان والیبالیست همزمان نیستو با برگزاری مسابقات لیگ بانوان مستعد را شناسایی می‌کنیم و نفرات برتر را برای حضور در تیم ملی و مسابقات آسیایی چین تایپه انتخاب می‌کنیم.

منظمی تصریح کرد: انجمن والیبال شناخت نسبی نسبت به سطح فنی مردان داریم تیم ملی مردان در مسابقات المپیک مدال برنز را کسب کرده‌اند و از لحاظ فنی در شرایط مناسبی قرار دارند با برگزاری لیگ مردان، سطوح فنی مردان نیز ارتقا می‌یابد افراد مستعدی نیز شناسایی و کشف می‌شوند. افراد برتر انتخاب و در 2 مرحله اردوی آمادگی تیم ملی شرکت می‌کنند.

رئیس انجمن والیبال ناشنوایان ادامه داد: هدف انجمن والیبال ناشنوایان ارتقاء سطح فنی ورزشکاران این حوزه است. انجمن برای تحقق هدف، همه تلاشش را انجام می‌دهد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار