دکتر عباس زاده نتایج نشست مشترک مسئولان جامعه پرستاری با معاون درمان وزارت بهداشت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این جلسه دستاوردهای ارزشمندی را در پی داشت.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، دکتر عباس عباس زاده، نایب رئیس اول شورای عالی نظام پرستاری گفت: ما خود را یک مجموعه در وزارت بهداشت می بینیم و صدور بیانیه یا تجمع اصلا راه حل مناسبی برای حل مشکلات نیست.

وی با تاکید بر این که مطمئنا در فضای تعامل و گفت و گو حل مشکلات زودتر به نتیجه می رسد، خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام پرستاری هدفشان یکی است اما ممکن است سلایق متفاوتی داشته باشند.

دکتر عباس زاده با اشاره به وجود تعامل و هماهنگیهای لازم بین وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی ، گفت: چه بهتر است در جاهایی که در حوزه پرستاری تصمیم گیری می شود،وزارت بهداشت از نظام پرستاری نیز به عنوان بازوی کارشناسی کمک بگیرد.

وی همچنین نتایج جلسه مسئولان جامعه پرستاری با معاون درمان وزارت بهداشت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: همچنان معتقدیم که کار با گفت و گو پیش می رود و این جلسه هم حتما نتایج مثبتی دارد چرا که طرفین انسانهای عاقل و خردمندی هستند و تخصص و قدرت اجرایی دارند.

نایب رئیس اول شورای عالی نظام پرستاری با اشاره به اینکه فضای حاکم در این نشست مشترک بسیار احترام آمیز بود، گفت: این جلسه دستاوردهای ارزشمندی داشت در این جلسه بر روی موضوعاتی مانند جبران کمبود نیروی پرستاری ، واقعی ساختن دریافت های گروه پرستاری و انتخاب بیمارستانهایی برای پایلوت اجرای قانون تعرفه خدمات پرستاری اتفاق نظر داشته ایم.

دکتر عباس زاده در ادامه اظهار امیدواری کرد: با تعامل ایجاد شده مشکلات نظام پرستاری در آینده نزدیک به سامان برسد.

گفتنی است، در پی برگزاری اولین جلسه کمیته تعیین نظام پرداخت پرسنل غیر پزشک در بیمارستانها ، نشست مشترک مسئولان شورای عای نظام پرستاری و سازمان پرستاری با دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک پرستار
۱۸:۰۰ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
اقای دکتر یکم چشماتو باز کن.پس عدالتی که اجرتی تعرفه های پرستاری رو ٧ ساله به تاخیر انداخته کجاست؟مشکل ما پرستارا مسؤلهایی مثل شماها هستن.
آخرین اخبار