مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: تأخیرهای پروازی ۱۴ شرکت‌‌ هواپیمایی از مهرآباد/ایران‌ایر رکورددار تاخیر پروازی شد ، ظرفیت‌های رشد گردشکری برای کشورهای در حال توسعه فرصت بی‌نظیری است ، طلای جهانی بالاترین سطح در یک ماه اخیر / سکه 939 هزار و 300 تومان و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز سه شنبه منتشر شده است به شرح زير است:

چارچوپ انحصاری خودرو مانعی برای حق انتخاب مصرف کننده

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/21/2663157_615.jpg

 بازار خودرو اگرچه هنوز مورد استقبال مردم قرار نگرفته اما به صورت نسبی با قیمت های جدید همخوانی یافته است.پی گیری های مجلس به واسطه موازی بودن تفکراتشان با مسئولان شورای رقابت همچنان ادامه دارد از این رو نمی توان زمان دقیقی را برای مختومه اعلام کردن پرونده خودرو در مجلس اعلام کرد.

تأخیرهای پروازی ۱۴ شرکت‌‌ هواپیمایی از مهرآباد/ایران‌ایر رکورددار تاخیر پروازی شد

در شهریور امسال ۲۲۲۷ پرواز ایرلاین‌های داخلی با تاخیر انجام شده که ایران ایر، آسمان و ماهان سه شرکت هواپیمایی بزرگ کشور بیشترین سهم تاخیر از میزان کل تاخیرهای پروازی را به خود اختصاص داده‌اند.

ظرفیت‌های رشد گردشکری برای کشورهای در حال توسعه فرصت بی‌نظیری است

 جهانگیری با اشاره به اینکه رشد حیرت‌انگیزی از آمارهای گردشگری در بخش درآمد وجود دارد گفت: ظرفیت‌های رشد گردشگری برای کشورهای در حال توسعه فرصت بی‌نظیری است تا بواسطه آن فرهنگ و سنن خود را به جهان عرضه کند و همچنین از ثمرات و فواید اقتصادی آن بهره بگیرد.

ورود سامانه بارشی جدید از مرزهاي غربی کشور/ تهران ، قسمتی ابری و 19 درجه
 با ورود یک سامانه بارشی از اواخر وقت در برخی مناطق مرزهاي غرب کشور ابرناکی و بارش شروع می شود و فردا در غرب، جنوب غرب، بخش هایی از شمال غرب، نواحی مرکزي و دامنه هاي غربی و مرکزي البرز ابرناکی، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

طلای جهانی بالاترین سطح در یک ماه اخیر / سکه 939 هزار و 300 تومان

 بازار طلای تهران امروز با نظر به نوسان طلای جهانی و دلار داخل قدری ارزش فلزات طلایی را بالا برد.

پرداخت ۱۹۱۷.۷ ميليارد ريال خسارت از سوی صنعت بيمه در سال 92

صنعت بيمه در سال ۱۳۹۲ برای خسارت‌های به وقوع پيوسته در رشته بيمه آتش­‌سوزی و خطرات تبعی، مبلغی در حدود ۱۹۱۷.۷ ميليارد ريال پرداخت كرده است.

تأخیرهای پروازی ۱۴ شرکت‌‌ هواپیمایی از مهرآباد/ایران‌ایر رکورددار تاخیر پروازی شد

در شهریور امسال ۲۲۲۷ پرواز ایرلاین‌های داخلی با تاخیر انجام شده که ایران ایر، آسمان و ماهان سه شرکت هواپیمایی بزرگ کشور بیشترین سهم تاخیر از میزان کل تاخیرهای پروازی را به خود اختصاص داده‌اند.

دعوت ترکان از صنعتگران مبلمان / بخش تولید مبلمان هنوز صنعتی نشده است

 ترکان گفت: یکی از راه‌های جذب بازارهای خارجی تطابق با دانش و فناوری روز است که در زمینه تولید مبلمان هنوز تولید در این بخش صنعتی نشده است چرا که تولید انبوه و ماشینی را آغاز نکرده است.

بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های معدنی جهان در راه تهران
همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته (اکسپو خانه معدن ایران – ایران کان مین 2014)، بزرگترین و معتبر ترین شرکت های معدنی جهان از 25 تا 28 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، گرد هم می آیند.

کاهش یک میلیون تنی تولید غلات ایران
 فائو در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که کل تولید غلات ایران در سال 2014 ، 19.3 میلیون تن خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار