دو بخش دابو و دشت سر مورد بی مهری مسئولان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،امام جمعه دابو ودشت سردرهمایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که با حضور مسولین شهری وبخش دابودشت و دشت سر از دبیرستان شهید نعیمی فیروزکلا تا امام زاده یحیی پاشاکلا برگزارشد با تاکید براینکه متاسفانه برای مردم دابو و دشت سر کارهایی که موجب رضایت مندی شود صورت نگرفته است گفت:دو بخش دابو ودشت سر به جهت داشتن پتانسل فراوان هنوز با بی مهری برخورد می شود وکارهایی باید براساس برنامه ریزی ومهندسی صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین تقی زاده با اشاره به خرید برنج کم محصول طارم توسط دولت افزود:تلاش های خوبی درشهرستان صورت گرفت که ماحاصل آن خرید برنج طارم از کشاورزان بود که امیدواریم از سال آینده دولت دغدغه فروش برنج کشاورزان رارفع کند .

بخشدار دشت سر هم دراین همایش به اقدامات صورت گرفته درطول 16 ماه خدمت دراین بخش اشاره کردوگفت:خوشبختانه با تلاش وهمکاری های خوب نماینده مردم آمل درمجلس از کل روستاهای بخش 5 روستا دارای گاز نیستند که امیدواریم در دهه فجر امسال شاهد پایان گازرسانی به بخش باشیم .

حسنی با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای تقویت برق در بخش صورت گرفته است افزود:کمبود ولتاژ برق دربخش مرتفع شد و دیگر شاهد نوسانات برقی دربخش نخواهیم بود .

وی با اشاره به اینکه دردولت تدبیر وامید اقدامات خوبی انجام شده است تصریح کرد:درطرح تحول نظام سلامت در بیمارستانها رضایت مندی را درپی داشته است که اخیر با اقدامات صورت گرفته بیمارستان ها تقریبا برای روستائیان رایگان شد

بخشدار دشت سر در خصوص خرید برنج طارم از کشاورزان گفت:98 درصد برنج طارم از کشاورزان خریداری شد که بارقه امیدی دربخش کشاورزی شده است .ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.