عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: برگزاری کنسرت تک‌خوانی بانوان در حضور مردان نامحرم با باورهای اسلامی و فرهنگ ایرانی_ اسلامی مطابقت ندارد و وزارت ارشاد مکلف است که نسبت به این موارد برخورد قاطع کند.

"نصر‌الله پژمان‌فر" نماینده خراسان رضوی و کلات در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه برگزاری کنسرت تک‌خوانی بانوان در حضور مردان نامحرم با باورهای اسلامی و فرهنگ ایرانی_ اسلامی مطابقت ندارد، اظهار داشت: وزارت ارشاد مکلف است که نسبت به این موارد برخورد قاطع کند.

وی با بیان اینکه در راستای این برنامه‌ها به وزیر ارشاد تذکرات لازم داده شده، افزود: جنتی قول مساعد به ما داده که از این مسائل جلوگیری کرده و با متخلفان برخورد کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه این موضوع در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: بعد از تعطیلات مجلس اعضای این کمیسیون به این موضوع پرداخته و به طور جد با آن برخورد خواهد شد.

گفتنی است، برگزاری کنسرت تک خوانی بانوان در حضور مردان نامحرم باعث اعتراض افراد متدین جامعه شده  و این در حالی است که در روز عرفه نیز 4 زن در تهران اقدام به برگزاری کنسرت کردند که حرکات موزون نیز در آن گنجانده شده و طی روزهای آینده نیز کنسرت‌هایی از این دست در تهران برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است پیش از این جنتی درباره حضور خود در یکی از کنسرت‌های بانوان گفته بود: این خبر کذب است و بنده در این کنسرت شرکت نکرده‌ام.
 
وی در بخش دیگری از اظهاراتش در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره برگزاری کنسرت‌هایی با تک‌خوانی بانوان و نظر مراجع در این زمینه اظهار داشت: درباره این موضوع اتفاق نظری میان مراجع وجود ندارد و بنده در این باره نیز نمی‌توانم نظر شخصی خود را ارائه دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار