رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر گفت با توجه به افزایش دوبرابری تعداد اعضای شورا در این دوره وزمان کم برای بررسی لوایح پیشنهاد می‌کنم که جلسات شورا نیز مانند مجلس صبح وبعدازظهر شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ادامه جلسه علنی امروز شورای  احمد دنیا مالی بابیان اینکه هرچند بایداعضا برای  بیان مناسبت‌ها و موارد جزیی‌تر از مصوبات درشورا زمان لازم را قرار دهند اما باید توجه داشت که با توجه به دوجلسه دو ونیم ساعته روزهای یکشنبه و سه شنبه توجه بیشتر به این مسائل سبب صرف زمان بیش از حد و عدم پرداخت دستورات جلسه، طرح‌ها و لوایح خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش تعداد اعضا از 15 نفر به 30 نفر در این دوره به طور طبیعی اعضای شورای شهر از زمان کمتری جهت بیان تذکرات خود در خصوص طرحها و لوایح برخوردار شده‌اند تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم که جلسات شورای شهر نیز مانند مجلس در دو روز کامل صبح و بعد از ظهر برگزار شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر اظهار داشت: هر چند آقای طلایی به عنوان نائب رئیس شورا براین عقیده بودند که اقدامات و بررسی‌ های اصلی باید در کمیسیون‌های شورا صورت پذیر اما لازم است که در این خصوص تدبیر لازم صورت پذیرد.

دنیا مالی خاطر نشان کرد: حداقل می‌توان در هفته بعد از ظهرها جلساتی را برای مناسبتها و گزارشهای شورا یاری‌ها قرار دهیم.



انتهای پیام/
برچسب ها: دنیامالی ، لوایح ، طرح ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار