محمود فرهنگ، مدیر دفتر تئا‌تر دینی اداره کل هنرهای نمایشی، از رونمایی «دایره المعارف نمایش‌های ایمانی جهان» نوشته فرهاد ناظرزاده کرمانی خبرداد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئا‌تر، محمود فرهنگ، مدیر دفتر تئا‌تر دینی اداره کل هنرهای نمایشی، از رونمایی «دایره المعارف نمایش‌های ایمانی جهان» نوشته فرهاد ناظرزاده کرمانی خبرداد.

محمود فرهنگ گفت: «این دایره المعارف اثری پژوهشی و فاخر است که در ایام محرم امسال رونمایی می‌شود.»  
 
وی «دایره المعارف نمایش‌های ایمانی جهان» را یک اثر مرجع و دانشگاهی دانست و ادامه داد: «این اثر حاصل ۲۰ سال تلاش و پژوهش ناظر‌زاده کرمانی است که برای گردآوری این دایره المعارف چندین کتاب را ترجمه کرده و برای جمع آوری اطلاعات، چند سفر به فرانسه هم داشته است.»  
 
مدیر دفتر تئا‌تر دینی با بیان اینکه این اثر در مرحله ویراستاری قرار دارد، اظهار کرد: «باید مرحله ویراستاری به پایان برسد تا دو یا سه جلدی بودن این دایره المعارف مشخص شود. اما با توجه به آثار قبلی مولف، احتمالاً این کتاب نیز در دو جلد گرد آوری خواهد شد.»  
 
محمود فرهنگ به دیگر فعالیت‌های دفتر تئا‌تر دینی اشاره کرد و افزود: «دفتر تئا‌تر دینی به زودی ۲۰ اثر نمایش را با موضوع کودک و نوجوان توسط انتشارات تربیت منتشر خواهد کرد. همچنین ما در قالب جشنواره صاحبدلان و به مناسبت ایام محرم و صفر اجرای عمومی چندین اثر نمایشی را در دستور کار خود داریم.»


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار