شهرک نشینان صهیونیست مسجد روستایی در کرانه باختری را سوزاندند

شبکه اسکای نیوز عربی در خبری فوری از اقدام شهرک نشینان صهیونیستی در سوزاندن مسجد روستای عقربه در جنوب شهر نابلس کرانه باختری خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، این شبکه در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیستی اقدام به سوزاندن مسجد روستای عقربه در جنوب شهر نابلس در کرانه باختری کرده اند.

همچنین خبرگزاری رویترز در این باره گزارش داد که غسان دغلس مسئول پرونده شهرک نشینان دراستان نابلس کرانه باختری در گفتگو با رویترز در این باره گفت: شهرک نشینان صهیونیستی صبح امروز اقدام به شکستن پنجره طبقه  اول مسجد ابوبکر کرده و مواد آتش زا به داخل مسجد انداختند که منجر به آتش گرفتن فرشهای مسجد شد.

وی همچنین گفت: شهروندان روستا اقدام به خاموش کردن آتش، قبل از اینکه آتش به تمامی مسجد سرایت بکند کردند.

رویترز همچنین به نقل از تصویربردار خود نقل کرده است که وی گفته است که شاهد پنجره شکسته و برخی فرشهای آتش گرفته علاوه بر دود سیاهی که دیوارهای مسجد را فراگرفته بود، بوده است.

رویترز همچنین به نقل از یکی از ساکنان این روستا که "ماهر فارس" نام دارد نقل می‌کند که گفته:این آتش سوزی پس از ساعت دو صبح در مسجدی که در اطراف روستا از 4 سال پیش بنا گردیده، ایجاد شد.

گفتنی است، اطراف این روستا که 11 هزار سکنه دارد، تعدادی از شهرک های صهیونیستی از جمله شهرک "ایتمار" قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار