رقیه‌ جعفری بیان کرد: کمیته انضباطی باید تیم همیاری آذربایجان غربی که برای دیدار با این تیم آماده نبود را از رقابت‌های لیگ برتر بانوان حذف کند.

رقیه جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم شهرداری بم برای دیدار با تیم همیاری آذربایجان غربی آماده بوده است و شرایط میزبانی و انجام دیدار با تیم همیاری را نیز فراهم کرده بود متاسفانه تیم همیاری بدون اطلاع مقابل تیم شهرداری بم حاضر نشده است داوران داخل زمین حضور پیدا کردند بازیکنان با پرواز به زمین مسابقه رفتند شرایط برای انجام مسابقه بوده است که متاسفانه تیم همیاری آذربایجان حضور پیدا نکرد.
 
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم ادامه داد: مسئولان تیم شهرداری بم از تیم همیاری شکایت کرده است و از کمیته انضباطی و سازمان لیگ خواهان حذف این تیم از ادامه رقابت‌های لیگ برتر کرده است.
 
وی افزود: با شروع رقابت‌های لیگ برتر همه‌ی تیم‌ها باید آماده‌ مصاف با حریفان باشد اگر قرار است هر تیمی آماده‌ انجام مسابقه را نداشته باشد و دیدارش‌ معوقه اعلام شود در این صورت عدالت و نظم برگزار نمی‌شود.
 
 جعفری ادامه داد: بازیکنان تیم شهرداری بم شرایط مناسبی دارند اما متاسفانه سایر تیم‌ها رقابت‌های خود را آغاز کردند در حالی که تیم شهرداری بم از هفته‌ چهارم رقابت‌های خود را آغاز می‌کند سه هفته است که دیدار این تیم با حریفانش لغو می‌شود این مسئله تاثیر منفی در آمادگی و عملکرد بازیکنان  تیم شهرداری بم دارد.
 
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم اظهار داشت: امیدوارم سازمان لیگ و کمیته انضباطی تکلیف تیم همیاری آذربایجان غربی را مشخص کند با حذف این تیم از رقابت‌ها، فضا را برای تکرار دوباره این موضوع از سایر تیم‌ها محدود می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: انضباطی ، تیم ، رقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار