نمایش" ماها فقط نگرانتیم" به کارگردانی سید جمال میرجعفری در بخش شورایی جشنواره تئاتر خیابانی طلوع امید بهزیستی اجرا می‌شود.

به گزارش حوزه  تئاتر باشگاه خبرنگاران  به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره تئاتر خیابانی "طلوع امید" بهزیستی؛ نمایش "ما فقط نگرانتیم" قصه پسری به نام محمد است که در اثر تلاش برای پرواز، معلول شده اما برای امتحان دوباره و دست یافتن به آرزوی دیرینه خود تلاش می‌کند،اما خانواده و مربیان مخالف این امر هستند.

سیدجمال میرجعفری کارگردان نمایش درباره اجرای این گونه نمایشی معتقد است: خوشبختانه مدتی گران است که نمایش شورایی در ایران، جای خود را در میان هنرمندان باز کرده است.

وی افزود: در این نمایش، تماشاگران، بازیگران نمایش هستند و در واقع در اجرای آن نقش دارند.

وی درباره تأثیر این جشنواره بر تئاتر خیابانی و هنرمندان مقیم شهرستان‌ها اظهار داشت: درباره این جشنواره و تأثیرات آن باید پس از اتمام جشنواره سخن گفت اما فکر می‌کنم همینکه باعث تحرک و پویایی برخی از هنرمندان برای ارایه اثر شده ، گامی مثبت بوده است. این جشنواره، حداقل محملی برای گردهمایی و آشنایی هنرمندان این شاخه(خصوصا بخش شورایی آن)‌ فراهم آورده است.

وی در پایان گفت: متأسفانه، اجرای یک نمایش، کاری پرمشقت و هزینه بر است و متاسفانه حمایتی از آن نمی‌شود.

گفتنی است؛ در این نمایش محمد نادرپور، محمدحسین دادخواه، قاسم دادخواه، اعظم عابدی و سیدجمال میرجعفری  به ایفای نقش می پردازند.

نخستین جشنواره ملی تئاتر خیابانی طلوع امید بهزیستی از نوزدهم تا بیست و چهارم مهر ماه در تهران برگزار می شود. 

انتهای پیام /  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار