معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به انقلابی که در عرصه سلامت دولت تدبیر و امید در حال انجام است ما نیز بدنبال ارتقای خدمات کیفی و کمی به افراد زیر پوشش هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران؛ 'عبدالرحمن تاج الدین' در آیین معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد، افزود: متاسفانه در زمانی نه چندان دور تامین اجتماعی دستخوش دست اندازی و اساسنامه آن نیز با دست کاری هایی مواجه شد که خوشبختانه با وجود این معضلات این سازمان به نیمی از جمعیت کشور خدمت رسانی می کند.

وی ادامه داد: فعالیت افزون بر 60 هزار نفر کارمند و درآمد زایی سازمان برای فعالیت های خود از دیگر مزیت های این سازمان است بگونه ای که در سال جاری باید 450 هزار میلیارد ریال توسط سازمان جذب شود.

این مسوول، با اشاره به افزایش چهار برابری اعتبارات عمرانی تامین اجتماعی در سال جاری، خاطرنشان کرد: این سازمان رسالت بزرگ و خطیر خدمت به جامعه کارگری و بازنشسته کشور را عهده دار است و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید گام بر می دارد.

تاج الدین اظهار داشت: کنترل امنیت اجتماعی از دیگر اقدامات سازمان تامین اجتماعی است و کارمندان این سازمان تمام تلاش و توانایی خود را در خدمت رسانی به مردم به کار بسته اند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه جامعه کارگری استان یزد آمار بالایی دارد درخواست داریم در رابطه با احداث بیمارستان کارگری سرمایه گذاری و فعالیت بیشتری صورت گیرد.

محمدصالح جوکار افزود: هر گونه سرمایه گذاری و فعالیت های شرکت های خدمات رسان بر محور کارگران استوار است لذا باید خدماتی در خور شان این قشر ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگران استان یزد متفاوت از استان های دیگر هستند چرا که بسیار کم توقع و پرکارند لذا باید بهترین خدمات به جامعه هدف ارائه شود.

در پایان این نشست که با حضور عبداللهی مدیر کل سیاسی و انتخابات، جوادیان زاده مدیر کل امور اجتماعی، شاکری شمسی فرماندار یزد و جمعی از مسوولان برگزار شد، از خدمات حمیدرضا مرصادی قدردانی و محمد صابری به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد معرفی شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ا
برچسب ها: یزد ، شیراز ، ایلام ، کرمان ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.