رئیس اداره بازیافت منطقه یک گفت:‌ ایستگاه آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص بازیافت مواد و تفکیک پسماند خشک از مبدأ در جنب غرفه بازیافت شهرک ابوذر در مهر ماه برگزار می‌شود.

 مهدی جمشیدیان رئیس اداره بازیافت منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ایستگاه‌ آموزشی و اطلاع‌رسانی تفکیک پسماندهای خشک از مبدأ در جنب غرفه ابوذر در ناحیه 9 برپا می‌شود.

وی بیان کرد: این برنامه به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با مقوله بازیافت و آشنایی با غرفه‌های بازیافت مستقر در نواحی دهگانه انجام می‌شود.

رئیس اداره بازیافت منطقه یک تصریح کرد: در راستای اجرای این برنامه مسابقه نقاشی، اهدای جایزه و اجرای گروه تئاتر و نمایش شاد در خصوص بازیافت برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین موسیقی ملایم و اجرا بروشورهای آموزشی در بین شهروندان توزیع می‌شود و به شهروندان نمونه که با غرفه بازیافت همکاری خوبی داشتند جوایزی اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به شرکت کنندگان در این مراسم کتاب و پیک‌های آموزشی بازیافت به همراه کیسه‌های مخصوص پسماند خشک نیز تحویل داده می‌شود.

* برگزاری کلاس آموزش بازیافت در ناحیه 6

جمشیدیان در ادامه گفت: یک دوره کلاس آموزش بازیافت و تفکیک پسماندهای خشک از مبدأ در مدارس ناحیه 6 در مهر ماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: یک دوره کلاس آموزش بازیافت با محوریت آشنایی بیشتر دانش‌آموزان و مربیان آنان با انواع پسماندهای خشک و نحوه تفکیک از مبدأ در جهت حفظ محیط‌زیست و جلوگیری از آلودگی آب و خاک برگزار می‌شود.

رئیس اداره بازیافت منطقه یک خاطرنشان کرد: در این برنامه کارشناس بازیافت ناحیه توضیحات لازم در این خصوص را برای دانش‌آموزان تشریح می‌کند.

انتهای پیام/  
برچسب ها: ایستگاه ، شهرک ، ابوذر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار