بازیکن تیم ملی شمشیربازی درخصوص اهدای پاداش نایب قهرمانی در مسابقات اینچئون گفت: هنوز پاداش نایب قهرمانی را دریافت نکرده‌ایم.

سیدعلی پاکدامن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما هنوز پاداش نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی شمشیربازی را نگرفته‌ایم. من نمی‌دانم چرا مسئولان به تعهداتی که داده‌اند عمل نکردند.  

بازیکن تیم ملی شمشیر بازی ادامه داد: تیم‌هایی که مدال کسب کردند نصف پاداش را دریافت می‌کنند و به نظر من این ظلم به ورزشکارانی است که سالها تلاش کردند تا مدال خوبی به دست آورند تیم‌های قایقرانی هم پس از 30 سال مدال کسب کردند من معتقد هستم باید مدال تیمی نقره بعضی از رشته را همانند قایقرانی و شمشیر بازی را باید معادل مدال طلا پاداش دهند.  

پاکدامن تصریح کرد: بازیکنان تیم ملی شمشیر بازی پس از 40 سال توانستند نایب قهرمان مسابقات آسیایی شوند و این افتخار بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود چرا که سطح ورزش کشور رشد مطلوبی داشته است بازیکن تیم ملی اسلحه سابر تأکید کرد: ورزشکاران به ویژه مدال آوران بازی‌های آسیایی نگاه ویژه مسئولان را می‌طلبند.  

وی درخصوص عملکردش در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: در قسمت انفرادی عملکرد خوبی داشتم و توانستم حریفانی از کشورهای هنگ کنگ، عربستان، ویتنام، قطر، کویت را از پدرش روبردارم. من در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفی از هنگ کنگ قرار گرفتم و با اشتباهی که انجام دادم با گرفتن 4 کارت قرمز از دور مسابقات حذف شدم که این یکی از بدترین شکست‌های ورزشی من بود چرا که در یک قدمی مدال طلا بودم و آن را از دست دادم.  

پاکدامن اظهار کرد: ما در قسمت تیمی حریفان خود را پشت سرگذاشتیم و در مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم ویتنام به برتری 45 بر 19 دست یافتیم و در نیمه نهایی با برتری بر تیم چین که یکی از مدعیان قهرمانی این رشته است به فینال رفتیم و موفق شدیم مدال ارزشمند نقره این مسابقات را کسب کنیم.  

بازیکن تیم ملی شمشیربازی خاطر نشان کرد: امیدوارم کسب این مدال ارزشمند راهی به سوی آینده روشن ملی پوشان شمشیر بازی باشد و بتوانیم گام به گام موفقیت‌های پی در پی دیگری در این عرصه به دست آوریم.  

انتهای پیام/  
 
 
 

برچسب ها: اسلحه ، محسوب ، ورزشکاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار