یک مرکز تخصصی‌ "تری دی" در ایران ایجاد می کنیم"؛

شهریاری: مسابقه تری دی با مسافت تخمینی سخت تر از تیروکمان است

سرمربی تیم ملی تیروکمان تری دی اعتقاد دارد مسافت تخمینی اهداف در مسابقات تری دی این رشته را سخت تر از تیروکمان تارگت کرده است و هیجان بیشتری به آن داده است.

محبوبه شهریاری در مورد مسابقات ترکیه به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این مسابقات به صورت آزاد برگزار می شود اما از سوی فدراسیون تیروکمان هم چهار نفر دعوت شده اند. بهزاد پاکزاد، عماد خلج، شهرام محمودی و مریم محمودی سرشت نفراتی هستند که از سوی فدراسیون در مسابقات تری دی آنالیا شرکت می کنند و 2 نفر ه مبه صورت آزاد به ترکیه می روند.
 
مسابقات تری دی ترکیه از روز 26 تا 28 مهر برگزار می‌شود و ایران هم برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.
 
کمانداران باید مسافت را تخمین بزنند
 
سرمربی تیم ملی تری دی در مورد ماهیت این رشته که هنوز در ایران چندان شناخته شده نیست، توضیح می دهد: مسابقات تری دی با تعدادی ماکت حیوانات در ابعاد مختلف برگزار می شود که ورزشکاران باید مسافت های مختلف این حیوانات را تخمین بزنند و تیر خود را براساس همین تخمین پرتاب کنند به همین جهت هم مسابقه تری دی سخت تر و البته با هیجان بیشتری همراه است. امتیازات نیز روی حیوانات مشخص است. در بخش های حیاتی بدن حیوانات هدفگذاری با امتیازات 8، 10 و 11 صورت می گیرد. سایر قسمت های بدن حیوانات پنج امتیاز دارد و گوش یا سم حیوان هم خطا محسوب می شود.
 
مسابقات تری دی در رشته تیروکمان برای جلوگیری از شکار حیوانات طراحی شده است.
 
بعد از ترکیه محلی اختصاصی برای تری دی تهیه می‌کنیم
 
شهریاری تاکید می کند: کمانداران در تمام دنیا به صورت آزاد در این رشته فعالیت می کنند. نایب رئیس تیروکمان آسیا هم شجاعی رئیس فدراسیون ایران است. بعد از مسابقات ترکیه هم قرار شده که محلی را در تهران برای فعالیت اختصاصی تری دی تهیه کنیم.
 
گفتنی است، تیم ملی تری دی به مربیگری شهریاری و سرپرستی غزاله رسولی در مسابقات آنتالیا شرکت می کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار