سردار کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حزب‌الله بدون ترس به حرکت خود ادامه می‌دهد / تکفیری‌ها جنایتکارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حزب‌الله با یک انگیزه الهی کار خود را دنبال می‌کند و بدون ترس و واهمه به حرکت خود ادامه می‌دهد و پیروز خواهد شد.

سردار کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره پیروزی‌های اخیر رزمندگان حزب‌الله در منطقه ریف‌حما و منطقه عمومی قلمون و شکست تروریست‌های تکفیری گفت: همت بلند رزمندگان حزب‌الله آنچنان است که اگر این‌ها بخواهند در منطقه کاری انجام دهند، قادر نخواهند بود.  
 
وی افزود: حزب‌الله با یک انگیزه الهی کار خود را دنبال می‌کند و بدون ترس و واهمه به حرکت خود ادامه می‌دهد و پیروز خواهد شد.  
 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات تکفیری‌ها و خشونت آنها خاطر‌نشان کرد: اعمال گروه‌های تکفیری بسیار زشت و جنایتکارانه است و مردم به هیچ عنوان از آنها حمایت نمی‌کنند و با آنها همراه نمی‌شوند اما حمایت مردم از حزب‌الله و انگیزه مثبت رزمندگان این گروه باعث پیروزی آنها خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
ماشاءالله حزب الله لبنان . مرگ بر آمریکا و انگلیس خبیث و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۴۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
زنده باد حزب الله و زنده باد سید حسن نصرالله امید دل محرومان و ستمدیدگان،حزب الله و مقاومت قلب تروریستها را نشانه رفته و بزودی شر تروریستها را کم خواهد کرد،ملتهای منطقه بزودی کشورهای کمک کننده به تروریستها را سر جای خودشان خواهد نشاند
آخرین اخبار