قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آمریکای جنایتکار داعش را بوجود آورده تا رژیم صهیونیستی را در حاشیه امن قرار دهد و باید در منطقه‌ای که همه کشورها به نحوی دچار آشوبند قدر امنیت را بدانیم و از خون شهدا پاسداری کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم دومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ که در حسینه فاطمه‌الزهرا(س) برگزار شد گفت: امیدواریم توفیق داشته باشیم تا راهی که آمدیم با راهنمایی ولی امر مسلمین ادامه پیدا کند و پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی خود توسط رهبری تحویل داده شود.  
 
وی افزود: رزمندگان تدارکات از ابتدای پیروزی انقلاب در چند جبهه رزمندگان را پشتیبانی کردند و همین رزمندگان سپاه تهران با محوریت پشتیبانی نقش خود را ایفا کردند.  
 
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تحرکات ضد انقلاب در منطقه کردستان و اشتیاق مردم برای مبارزه با ضد انقلاب تصریح کرد: همچنین در همین پادگان در را شکستند که اسلحه بگیرند و با ضد انقلاب بجنگند و امنیتی که امروز در تهران ایجاد شده مدیون تلاش‌های سپاه تهران است.  
 
سردار انصاری با اشاره به تلاش سپاه تهران در جنگ تحمیلی تصریح کرد: شهیدان سپاه تهران عظمت بزرگی را بوجود آوردند و فرهنگ شهادت را نهادینه کردند.  
 
وی با اشاره به نقش شهدا در ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد: اینکه گفته می‌شود شهدا در حرکت نامفهوم و احساسی شهید شدند درست نیست و آنها به دنبال به فراموشی سپردن فرهنگ ایثار و شهادت هستند.  
 
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش آمریکا در تشکیل داعش خاطر نشان کرد: آمریکای جنایتکار داعش را بوجود آورده تا رژیم صهیونیستی را در حاشیه امنی قرار دهد و باید در منطقه‌ای که همه کشورها به نحوی دچار آشوبند قدر امنیت را بدانیم و از خون شهدا پاسداری کنیم.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: محوریت ، انقلاب ، رزمندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار