سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از سقوط یک دستگاه خودروی سمند به داخل دره‌ای به عمق 1200 متر در جاده امامزاده داوود خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه گفت:ساعت 00:28 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه سقوط یک دستگاه خودرو به داخل دره در جاده امامزاده داوود مطلع شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سمند به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خارج و به عمق 1200 متری دره سقوط می‌کند و راننده 30 ساله  در عمق 300متری دره  به بیرون از خودرو پرتاب می شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و راننده جوان را که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود با برانکارد مخصوص به بالای دره انتقال و تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان خودروی متلاشی شده را نیز توسط جرثقیل به بالا انتقال دادند و پس از 5 ساعت جستجو و اطمینان حاصل کردن از اینکه خودرو سرنشین دیگری نداشت عملیات را در ساعت 5:40 دقیقه به پایان بردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ستاد ، فرماندهی ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارباب
۱۱:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
عمرت تموم نشه اینه دی گه معجزس
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۱۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
علت چی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناطقی
۰۸:۵۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۳
سلامتی برای همه وامدادگران عزیز