رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت که در نتیجه فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته 894 میلیارد تومان از مطالبات معوق دولتی وصول شده است و همچنین از 9 هزار و 435 هکتار اراضی ملی رفع تصرف، جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، ناصر سراج طی سخنانی در سی و سومین سال تاسیس سازمان بازرسی کل کشور در این باره اظهار داشت: ارزیابی‌های مربوط به اثربخشی حاصل از گزارش‌های نظارت و بازرسی سازمان به مبادی ذی ربط در پایان سال گذشته حکایت از 894 میلیارد تومان وصول مطالبات معوق دولتی، هزار و 190 میلیارد تومان جلوگیری از تضییع بیت المال، 7 هزار و 7782 میلیارد تومان لغو و تجدید مناقصه ها و مزایده ها و 9 هزار و 435 هکتار رفع تصرف و جلوگیری از تخریب و تغییر کاربری اراضی ملی دارد.
 
وی گفت: این سازمان با فعال کردن مثلث دانش، روش و تجربه با کمک نیروهای متخصص و انقلابی خود قصد دارد میزان اثربخشی فعالیت های خود را ارتقاء دهد.
 
سراج ادامه داد: سازمان های جهانی مقابله کننده با فساد، از سازمان بازرسی کل کشور به مثابه سازمانی خلاق و پویا یاد کرده‌اند.
 
وی افزود: سازمان بازرسی کل کشور در کاهش آمار کج روی ها و افزایش میزان درستکاری و سلامت اداری عزمی جدی دارد.
 
رییس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: بیش از 95 درصد از 1786 عنوان برنامه‌های نظارت و بازرسی مستمر در سال 92 و در دستور کار قرار گرفتن 1318 عنوان در 6 ماهه اول سال 93 حکایت از فعالیت‌های پرحجم و سنگین سازمان بازرسی دارد که به مدد عنایات الهی و حمایت‌های مسئولان امید می‌رود برگ افتخار دیگری در کارنامه فعالیت‌های دست اندرکارانه سازمان باشد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس ، سازمان ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار