وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از مجموعه تئاتر‌شهر گفت: از نظرات هنرمندان با تجربه و معماران زبده برای بازسازی تئاتر شهر استفاده کردیم که امیدوارم مورد قبول اهالی تئاتر قرار گیرد.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از مجموعه‌ تئاتر شهر در خصوص بازسازی این مجموعه به خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: تئاتر شهر بعنوان یکی از نمادهای فاخر از گذشته به جا مانده و محلی برای تمرین و اجرا در این چند سال بوده است.

وی ادامه داد: تئاتر شهر در این چند سال فرسوده و وضعیت نامناسبی پیدا کرده بود و اهالی تئاتر هم انتظار بازسازی آن را داشتند. به همین خاطر براساس بررسی‌ها و برنامه‌ریزی ها طرح کامل بازسازی را آماده کردیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد از دو هفته پیش کار بازسازی آغاز شده و امیدواریم مدت دو سه ماه آینده بتوانیم بخش عمده  بازسازی را به اتمام برسانیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی به نارضایتی برخی هنرمندان از چگونگی بازسازی تئاتر شهر بیان کرد: در حوزه‌ی فنی و عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور کامل نظارت دارد همچنین علاوه بر مهندسین زبده‌ی معمار از ایده هنرمندان نیز استفاده کردیم.

جنتی خاطر نشان کرد: با بهره‌گیری از مجموعه تجربیات در طول این سال ها و استفاده از نظاران هنرمندان امیدواریم در نهایت کار مورد قبول اهالی تئاتر و مخاطبان قرار گیرد.





انتهای پیام/
برچسب ها: تئاتر ، وزیر ، جنتی ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.