رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، در جلسه هماهنگی یادواره شهدای طلبه و دانشجو شهدا را نماد افتخار و سربلندی ملت ایران در تاریخ زرین انقلاب اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دکتر نادر اسدی گفت: همچنانکه شهدا با ایثار جان خود در راه نظام و انقلاب و دستاوردهای مقدس آن جان خود را تقدیم کردند امروز نیز وظیفه داریم به عنوان میراث داران شهدا ارزشها و ایثارگری های 8 سال دفاع مقدس را به جوانان بعد جنگ که این دوران را تجربه نکرده اند به نحو شایسته و با راهکار مناسب و جوان پسند بیان نماییم.

رئیس شورای فرهنگی دانشگاه تأکید کرد هرچه داریم به برکت خون شهدا است و امنیت امروزه و صلابت جهانی ایران اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه به برکت پایمردی شهدا و ایثارگران است و دراین راستا شورای فرهنگی دانشگاه در تمامی برنامه ها که در راستای معرفی اهداف والای شهدا عظیم الشأن باشد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی، دراین جلسه حضور معنوی دو شهید 8 سال دفاع مقدس را در صحن مقدس دانشگاه منشاء خیر و برکت و معنویت برای دانشگاه ذکر کرد و افزود: خداوند توفیق عنایت فرماید تا همه ما رهروی صدیق برای شهدای گرانقدر باشیم.

وی، در پایان از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برای برگزاری هرچه باشکوهتر یادواره شهدای طلبه و دانشجو دراین دانشگاه خبر داد. 
 
انتهای پیام/ا

 

 

 

 

 

برچسب ها: شهدا ، نماد ، افتخار ، تبریز ، ارومیه ، ساری ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.