فرمانده سپاه ناحیه اهر از برگزاری یادواره شهدای طلبه و دانشجوی شهرستان اهر و شهرهای همجوار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، سرهنگ پاسدار داود عباسی، گفت: این یادواره به منظور تجلیل از شهدای دانشجو و طلبه منطقه 6 آذرماه سالجاری در محل مسجد بلال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با همکاری و میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و حوزه بسیج دانشجویی برگزار می شود.

وی، افتخار، عظمت و اقتدار نظام اسلامی را مدیون خون شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس برشمرد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بخصوص در بین دانشجویان عزیز را بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد.

این مقام مسئول، گفت: امروز دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به میدان امده و می خواهد اعتقادات دینی و باورهای مذهبی جوانان ما را سست نماید که دراین راستا برگزاری یادواره های شهدا بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ ایثار و انتقال سیره و زندگانی و اهداف والای شهدا به نسل جدید است که انتظار داریم همه دستگاه های فرهنگی فعال در دانشگاه و تشکل های بسیج دراین زمینه اهتمام جدی داشته باشند تا بتوانیم با برگزاری این یادواره یاد و نام شهدا را در فضای معنوی دانشگاه و در ساحت علم و ادب طنین انداز نمائیم.

ویف از همکاری بسیار خوب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به جهت تعامل مثبت و سازنده با این نهاد قدردانی کرد و افزود: رئیس واحد و همکاران ارزشمندشان با تعامل مثبت و سازنده در حوزه فرهنگی و معنوی همیشه پیشقدم در کارهای فرهنگی بوده اند که لازم است دراین راستا از تلاش های ارشمندشان قدردانی نمائیم.

در این جلسه شرکت کنندگان نکته نظرات خود را در جهت برگزاری هرچه بهتر این یادواره ارائه کردند. 
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.