شبکه جهانی سحر بر طبق سیاست های روشنگرانه و اسلام گرای خود و در جهت آشنایی بیشتر مخاطبان خود با گروه تروریستی داعش مستند " دولت شیطان" را در گروه ترجمه و دوبلاژ سیمای بوسنیایی زبانگردانی کرده و برای مخاطبان سیمای بوسنیایی خود به نمایش می گذارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مستند دولت شیطان به سرپرستی سید محسن موسوی در سیمای بوسنیایی آماده شده و به زودی در جدول پخش این سیما قرار می‌گیرد.
 
مستند « دولت شیطان » روایتی از تاسیس گروه داعش از القاعده افغانستان تا القاعده عراق را بازگو می کند. گروهی که اکنون به دولت شیطان معروف است، تشکیل شده از تکفیری ها و وهابیونی است که ادعای تاسیس خلافت اسلامی را دارند. این فیلم مستند چهره ها، رفتارها و عملکرد داعش را از زمان تاسیس تاکنون روایت می‌کند.
 
این مستند به تهیه‌کنندگی امیرعلی عسکری به تاریخچه شکل‌گیری گروه تروریستی داعش از سال 2004، نگاهی به زندگی سرکرده تروریستی این گروه ابوبکر البغدادی، چگونگی آزادی وی از زندان آمریکایی ها و سیر جنایات آنان در سوریه، اختلاف با جبهه النصره، کشتار شیعیان، حمله داعش به عراق، حمایت رژیم صهونیستی، کمک سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا از تشکیل این گروه و اختلاف میان مسلمان و راه اندازی پروژه خلافت توسط آمریکایی ها برای هراس افکار عمومی از مسلمانان می‌پردازد.
 
ترجمه متون دولت شیطان را ندیم بگوویچ انجام داده و به همراه معمر پانچیچ به گویندگی در آن پرداخته است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار