هم زمان با آغاز دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی ساواته پس از انجام تست آمادگی جسمانی از اردو نشینان در آکادمی ملی المپیک، آمادگی 80 درصدی ورزشکاران اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هم زمان با آغاز دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی ساواته پس از انجام تست آمادگی جسمانی از اردو نشینان در آکادمی ملی المپیک، آمادگی 80 درصدی ورزشکاران اعلام شد.
 
تیم ملی ساواته کشورمان پس از وقفه 3 روزه دوباره از سر گرفته شد تا ملی پوشان برای حضور در رقابت های جهانی ایتالیا به آمادگی کامل دست یابند.
 
مهدی میان محله مربی تیم ملی ساواته ضمن ابراز خرسندی از میزان آمادگی اعضای تیم ملی گفت:رقابت های جهانی با توجه به معیار کسب سهمیه مسابقات اسپرت آکورد بسیار حساس می باشد.
 
مربی تیم ملی ساواته تصریح کرد:در حال حاضر ملی پوشان از نظر جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند و با توجه به در نظر گرفتن اردو تدارکاتی فرانسه قطعا شرایط خوبی در تیم ملی ایران حاکم خواهد شد.
 
میان محله همچنین از نبود آسیب دیدگی جدی در اردو خبر داد و تصریح کرد هدف در این دوره از رقابت ها کسب سهمیه اسپرت آکورد می باشد و برای رسیدن به این مهم تمام تلاشمان را خواهیم کرد.
 
وی در خاتمه اضافه کرد : ساواته یکی از امیدهای ایران در مسابقات کامبت گیمز می باشد،هرچند مدال آوری در این رشته بسیار سخت است اما امید زیادی به توفیق تیم ملی دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار