ویژه برنامه "صبح و زندگی" و برنامه مناسبتی "زمزمه های آسمانی"، عنوان برنامه هایی است که شبکه سحر به مناسبت عید سعید غدیر خم برای مخاطبان خود در منطقه شبه قاره هند تدارک دیده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، در ویژه برنامه "صبح و زندگی" که به تهیه کنندگی سید محسن رفیعی پورعلوی هر روز روی آنتن سیمای اردو می رود، آیتم هایی همچون گفت و گوی مجری و کارشناس مذهبی پیرامون ولایت مداری، چرایی و ضرورت توجه به واقعه غدیر و تفسیر "من کنت مولاه، فهذا علی مولاه"، وله های موضوعی، مداحی و مولودی خوانی در وصف مقام والای امیرالمومنین حضرت علی (ع) در ارتباط زنده تصویری با دهلی نو و کپشن حدیث در مورد غدیر خم در نظر گرفته شده است.
 
ویژه برنامه "صبح و زندگی" دوشنبه 21 مهر ماه، روز عید سعید غدیر خم، ساعت 6:30 به وقت تهران به مدت 53 دقیقه از سیمای اردو پخش می‌شود.
 
برنامه مناسبتی "زمزمه های آسمانی" نیز دیگر برنامه سیمای اردو به مناسبت عید غدیر است. این برنامه نیز به تهیه کنندگی سید محسن رفیعی پورعلوی دارای بخش هایی مانند گفت و گو با كارشناس مذهبی، نماهنگ، تواشیح، شعرخوانی، نریشن- تصویر و قوالی توسط هنرمند اردوزبان است و روز دوشنبه 21 مهر ماه ساعت 14:30 به وقت تهران به مدت 36 دقیقه پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار