رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام رشته محل‌های جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تا فردا تمدید شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز آزمون، علوی فاضل رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: ثبت نام رشته محل‌های جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تا فردا تمدید شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام در رشته محل‌های جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی که دیشب به پایان رسیده بود برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند تا فردا دوشنبه مورخ 21مهر93 تمدید شد.

علوی فاضل تصریح کرد: داوطلبانی که در آزمون‌های سال 93 شرکت کرده‌اند در این مرحله می‌توانند برای شرکت در تکمیل ظرفیت به سایت www.azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خصوص شرکت مجدد در پذیرش رشته محل های جدید مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گفت: پذیرفته شدگان مراحل قبلی، قبولی آنها حفظ می‌شود و شرکت در پذیرش در رشته محل‌های جدید باعث حذف قبولی آنها در مرحله قبل نخواهد شد. لذا پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان می‌توانند، برحسب علاقه یکی را انتخاب کرده و جهت ثبت نام به واحد مورد نظر مراجعه کنند.

وی در پایان درخصوص ثبت نام متقاضیان دوره دکتری گفت: فقط داوطلبان دکتری که در جلسه مصاحبه حاضر بوده اند، می توانند در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار