قدیری ابیانه :

در انتخابات 92 اصولگرایان همدیگر را تضعیف کردند

سفیر اسبق ایران در ایتالیا گفت: گاهی انگیزه هایی در میان اصولگرایان وارد می‌شود که به این جریان لطمه وارد می‌کند و ما این موضوع را در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حسن قدیری ابیانه" سفیر اسبق ایران در ایتالیا در حاشیه چهارمین همایش همگرایی اصولگرایان و در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران گفت: جمعیت کثیری که امروز در این جا جمع شده‌اند، نشان می‌دهد که از اعتقاد و علاقه اصولگرایان به وحدت کاسته نشده است.
 
وی در ادامه تاکید کرد: اصولگرایان باید در برابر انحرافات بایستند و اجازه نفوذ فتنه گران را ندهند.
 
قدیری ابیانه تاکید کرد: اثرات  این همگرایی در انتخابات آتی مجلس خود را بروز می‌دهد.
 
سفیر اسبق ایران در ایتالیا با اشاره به این که گاهی انگیزه هایی در میان  اصولگرایان وارد می‌شود که به این جریان  لطمه می‌زند گفت: ما این موضوع را در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 92 شاهد بودیم که اصولگرایان همدیگر را تضعیف کردند و هیچ کدامشان به جز آقای حداد عادل حاضر به کناره‌گیری به نفع اصولگرایان نشدند.
 
وی در ادامه بیان کرد: بیم این می‌رود که امکانات دولتی در جهت تضعیف اصولگرایان صرف شود و به نظر می‌آید که انتساب افرادی در وزارتخانه‌های مختلف از جمله وزارت علوم برای تضعیف اصولگرایان است و باید طبیعتا در برابر این جریان مقاومت کرد.
 
قدیری ابیانه با بیان این که همه گروه ها اصو.لگرایی موظفند در چهار چوب ولایت حرکت کنند تاکید کرد: وحدت به این معنی نیست که حتما آیت‌الله مصباح نظر دیگری را بپذیرد اگر اصولگرایی خالص باشد و منیت‌ها را کنار بگذاریم و منافع ملت و حفظ اصول مبنا باشد،‌به نظر می‌رسد که آیت الله مصباح بتوانند محور وحدت برای اصولگرایان باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار