فرمانده پلیس‌راه مازندران گفت: به مناسبت عید غدیر خم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، جعفر محمدنژاد امروز در ساری با بیان اینکه به مناسبت عید غدیر خم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود، اظهار داشت:‌ تردد کامیون‌ها از ساعت 6 بامداد لغایت ساعت 24 روز دوشنبه در محور هراز ممنوع است.
 
فرمانده پلیس‌راه مازندران ادامه داد: تردد تمامی تریلی‌ها در محور قائمشهر، فیروزکوه به تهران و بالعکس از ساعت 6 بامداد لغایت 24 روز دوشنبه ممنوع است.
 
محمدنژاد با بیان اینکه از ساعت 13 روز دوشنبه لغایت یک بامداد روز سه‌شنبه محور کندوان از کرج به مرزن‌آباد ممنوع اعلام شد، تصریح کرد: محور کندوان از ساعت 16روز دوشنبه لغایت یک بامداد روز سه‌شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه است.
 
وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای افراد، اظهار داشت: توصیه ما به تمام مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و با رعایت قوانین و همکاری با پلیس راه سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.
 
فرمانده پلیس‌راه مازندران افزود: با توجه به بارندگی سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان بهتر است با سرعت مطمئن برانند.
 
محمدنژاد ادامه داد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهاي پيام/ز
منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.