رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: افزایش منزلت اجتماعی مهارت آموختگان با رویکرد آموزش مادام‌العمر از موارد مورد توجه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است.

کوروش پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: طراحی و استقرار نظام جامع مهارت و فناوری از جمله سیاست‌های راهبردی مهارت و فناوری است که درآمد یکپارچه‌سازی آموزش‌های مهارتی از طریق استقرار نظام جامع مهارت و فناوری در سطح ملی و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی و افزایش منزلت اجتماعی مهارت آموختگان با رویکرد آموزش مادام‌العمر مورد توجه فنی و حرفه ای قرار دارد.

وی افزود: توسعه آموزش‌های مهارتی نیز از دیگر راهبردهای سند راهبردی مهارت و فناوری است که ساماندهی استاندارد و منابع آموزشی سازمان، طراحی و استقرار الگوهای آموزش مهارتی با رویکرد تقاضا محوری به محیط کار و توسعه مشاوره‌های شغلی و آموزش در تمام مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از سیاست‌های این راهبرد است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تحقق عدالت اجتماعی و توسعه مشارکت ذی نفعان را از جمله سیاست‌های سند راهبردی عنوان کرد که در آن به توانمدسازی زنان و آسیب‌دیدگان اجتماعی از طریق آموز‌ش‌های مهارتی و اشاعه آموزش‌های مهارتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و فراهم سازی بستر مناسب برای حضور بخش غیر دولتی و تعاونی توجه شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اموزش ، افزایش ، فنی ، حرفه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار