روی هاجسون سرمربی تیم ملی انگلیس اطمینان داد به رحیم استرلینگ فرصت کافی برای استراحت می‌دهد و همچنین وی از حضور بازیکنان تیم ملی در باشگاه‌های مطرح انگلیس استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، تیم ملی انگلیس فردا یکشنبه در چهارچوب بازی‌های مقدماتی یورو 2016 به مصاف استونی می‌رود و روی هاجسون سرمربی سه شیرها قصد دارد از حضور رحیم استرلینگ بازیکن 19 ساله انگلیس در این دیدار بهره ببرد.

هاجسون برای آسوده کردن خیال برندن راجرز سرمربی لیورپول گفت: به استرلینگ فرصت کافی برای استراحت می‌دهیم. او مهاجم توانمندی است که بسیار تلاش می‌کند جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کند هر زمان احساس کردیم او خسته شده ونیاز به استراحت دارد برنامه‌ بازی‌هیا ملی استرلینگ را تغییر می‌دهیم. من هم با عقیده راجرز که خواهان استراحت استرلینگ است موافق هستم زیرا هر انسانی خسته می‌شود اما در حال حاضر استرلینگ جوان پرانرژی بوده و می‌تواند در بازی مقابل استونی ما را همراهی کند.

***استقبال هاجسون از حضور ملی پوشان انگلیسی در باشگاه‌های داخلی

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه از حضور بازیکنان مطرح این تیم در باشگاه‌های صدر جدولی لیگ برتر انگلیس ابراز خوشنودی کرده و گفت: این همان چیزی است که به آن احتیاج داشتیم.

بیشتر بازیکنان ما در انگلیس مشغول به بازی هستند و با یکدیگر هماهنگی خوبی دارند. آنان همراه با تیم‌های باشگاهی خود در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و همین مطلب این بازیکنان را با تجربه‌تر می‌کند.

هاجسون 67 ساله در بازی‌های جام جهانی 2014 نتوانست عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و برخی انتخاب پراکنده بازیکنان را لیگ‌های مختلف را دلیل ناکامی سه شیرها می‌دانستند. اما در بازی‌های مقدماتی یورو 2016 اوضاع فرق کرده بطوریکه بازیکنان کلیدی تیم ملی انگلیس همگی در عضویت 5 تیم صدر جدول لیگ برتر هستند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار