ویژه برنامه «قاصدک های غدیر» با اجرای حسین رفیعی دوشنبه، 21 مهر ساعت 21:10 به مناسبت عید غدیر خم از شبکه دو روی آنتن می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، امیر رضایی، تهیه کننده «قاصدک های غدیر» در توضیح این خبر گفت: این برنامه به مناسبت عید غدیر از اعیاد مهم شیعیان جهان، در دستور کار گروه خانواده شبکه دو قرار گرفته و  آیتم های متنوعی برای آن تدارک دیده شده است.
 
وی ادامه داد: «قاصدک های غدیر» به صورت زنده  با دعوت از چهرهای شاخص هنری، ورزشی، فرهنگی و .. روی آنتن می رود و اجرای موسیقی زنده پاپ، پخش مستندی کوتاه از 50 سال زندگی هنرمند منبت کار و  همچنین پخش وله های مناسبتی شاد و در خور عید غدیر از بخش های مختلف این ویژه برنامه را تشکیل می دهند.      
 
این تهیه کننده گفت: اعضای تیم ملی جوانان ایران، حمید عسکری ترانه سرا، آهنگساز و خواننده پاپ کشور از میهمانان جشن عیدانه غدیر شبکه دو خواهند بود.
 
وی تصریح کرد: این جشن با شعر خوانی مصطفی صابر خراسانی از شاعران شناخته شده اهل بیت (ع) همراه خواهد بود، همچنین به مناسبت عید غدیر حمید عسکری نیز ترانه شاد و مناسبی را به طور زنده برای مخاطبان شبکه دو اجرا خواهد کرد.
 
رضایی ادامه داد: در این برنامه از تلاش ملیپوشان والیبال کشورمان که به خوبی صلابت و اقتدار جوانان این سرزمین را در  رقابت های جهانی به نمایش گذاشتند، قدردانی می شود.
 
به گفته وی «قاصدک های غدیر» 21 مهر از ساعت 12:10 تا 13:10 از بازار مبل کاسپین روی آنتن شبکه دو می رود و  با تدارک آیتم های متناسب و جذاب می کوشد تا اوقات خوشی را برای خانواده های ایرانی رقم بزند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۳۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
سلام لطفا عکس هایی از مهمانان رو هم بذارین
مرسی