سفیر فلسطین در ایران گفت: مسئله اصلی برای نابودی گروه تروریستی تکفیری داعش وحدت بین مسلمین است. چرا که وجود اختلافات داخلی بین مسلمین به نفع اسرائیل است.

"صلاح زواوی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه گروه تروریستی تکفیری داعش در واقع نشأت گرفته از آمریکا است، اظهارداشت: این گروه با هدف تخریب حیثیت اسلام و ایجاد تفرقه بین مسلمانان تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه هدف آنان ایجاد جنگ داخلی بین کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: اسلام دین ثبات و صلح و دوستی است و پیامبر رحمت، حضرت محمد(ص) همواره در دعوت به اسلام به اصحاب می‌فرمودند که مراقب باشید درختی را قطع نکنید، بچه‌ای را به قتل نرسانید، پیرمرد‌ها و زنان را آزار نرسانید، اما متاسفانه هر روز شاهد کشتار مردم بی‌گناه توسط داعش هستیم.

سفیر فلسطین در ایران تصریح کرد: علاوه بر این پیامبر اکرم(ص) در جای دیگر فرمودند هر شخص با هر دین و کتابی را که اذیت کنید مانند این است مرا آزارده‌اید، اما شاهد هستیم که گروه تروریستی تکفیری داعش همچنان مسیحی و غیر مسیحی را به قتل می‌رسانند به عقیده بنده تمامی کشورهای اسلامی باید برای نابودی داعش تلاش کنند، چرا که حرکت این گروه خلاف اسلام و برای تخریب اسلام است.

زواوی اظهار داشت: مسئله اصلی برای نابودی این گروه تروریستی تکفیری وحدت بین مسلمین است، چرا که وجود اختلافات داخلی بین مسلمین به نفع اسرائیل است.
 
سفیر فلسطین در ایران در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم روابط مسلمین در آینده نزدیک بهتر شود تا این گروه تروریستی تکفیری داعش را که ادعای تخریب کشورهای اسلامی را دارد، از بین ببریم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، اسلام ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار