مدیرعامل ایران خودرو گفت: پژوه 206 تیپ 2 در حال حاضر پروسه شماره‌گذاری را طی می‌کند، و ظرف 20 روز آینده به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران هاشم یکه زارع امروز در حاشیه مراسم آغاز تولید پژو 206 تیپ دو با موتور ساخت داخل tu3 در جمع خبرنگاران در خصوص قیمت این خودرو اظهار داشت: قیمت پژو 206 تیپ 2 نسبت به مدل تیپ5 یک مقدار ارزانتر خواهد بود.

مدیرعامل ایران‌خودرو افزود: پژوه 206 تیپ 2 در حال حاضر پروسه شماره‌گذاری را طی می‌کند، و ظرف 20 روز آینده به بازار عرضه خواهد شد.
 
وی با بیان این که صادرات ایران خودرو بیشتر بر روی خودرو رانا متمرکز شده است، گفت: سیاست ما توجه به توسعه محصول و صادرات و خدمات پس از فروش و افزایش کیفیت است.
 
یکه زارع با اشاره به اینکه پیش از این ارزبری موتور 206 تیپ 2 حدود دو هزار یورو بود، گفت: با داخلی سازی توانستیم با ارزبری کمتر از 100 یورو موتور این خودرو در داخل کشور تولید کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۳۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
وقتی موتور داخلی شده و چقدر تو هزینه ها صرفه جویی کردن بازم از سودشون نمی گذرند و می گن نسبت به تیپ پنج یک مقدار ارزانتر خواهد بود .خداوند انشالله اجر همه ی خودروسازان داخلی را هر چه زودتر یکجا ودر همین دنیا بدهد
آخرین اخبار